söndag 22 juni 2008

äntligen

Det händer så mycket. Hela tiden! Och när man har en sån rolig och bra kamera, så dokumenteras så mycket mer nu, än någonsin tidigare. Men ack, jag tar mej inte alls tid att lägga upp saker på bloggen. Lite tråkigt när man har så mycket fint att visa. Men det kommer kanske dyka upp saker då och då, även från tidigare händelser. Här kommer iallafall lite bild-uppdatering. Främst från Tunisien men även några från midsommar. Och sist, en så fin bild på min kära Jonathan från när vi va ute i min skog och grillade korv. Jag älskar ljuset av den gröna lummiga varma skogen på den sista bilden, man riktigt känner känslan i skogen!

I morgon bitti drar vi vidare till Skåne och sedan Jönköping. Det ska bli så kul att få besöka delar av släkten, både min egna och min blivande.

Kram / Anna











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar