onsdag 29 september 2010

Sådärja

Ja mamma. Nu är det inte längre du som pryder det senaste inlägget. Synd tycker jag, fin som du är! Men nu var det dags igen. Jag läser ju två kurser den här terminen som har med skrivande och journalistik att göra. Därför känns det extra roligt att börja skriva igen på det här sättet. Inte för att jag inte har skrivit under hela den här tiden. Tvärt om, jag har rott en C-uppsats i hamn. Nej, jag hade ju bestämt mig för att inte köra en massa jag-vet-att-jag-inte-skrivit-på-länge-grejer. Nu är vi där vi är och det ska som sagt bli roligt att börja skriva här igen. Om det så bara är mamma som läser.

1 kommentar:

  1. TACK älskade dotter.Det kommer att bli spännande att få följa dig på det här sättet.Vi måste få till en mammadotterdag!
    IK

    SvaraRadera