tisdag 5 oktober 2010

Härlig helg

Fick två underbara dagar med Miriam, Valter och mamma. Det betyder oerhört mycket att bara få tillbringa tid tillsammans. Det är liksom då de där samtalen kommer upp efter ett tag. Där man kan prata om sådant man gått och tänkt på, eller inte tänkt på alls. Tack. Ni betyder så oerhört mycket.

Jag glömde såklart kameran. Tråkigt. För det var två mycket fina höstdagar. Men något som inte hade kunnat fastna på linsen i alla fall var Valters 20 steg! Jajamen! Jag var helt rörd... jag har aldrig sett ett barn börja gå. Väldigt stolt moster.

Det är fullt med skrivuppgifter och spännande uppdrag i plugget nu. Bland annat ska vi göra ett blogginlägg på vår kursblogg rörande nyhetsvärdering. Nu ska jag alltså ta reda på lite mer exakt vad som ryms i det begreppet och sedan analysera två av veckans nyheter utifrån just nyhetsvärderingsaspekten. Spännande!

Ps. Om tre veckor åker vi till Israel! Åh vad jag längtar!

Signerat Karlsson

5 kommentarer:

  1. Hurra, du är tillbaka :) Har minsann gått in och tittat på mor din x antal gånger och väntat. Ska bli kul att följa. Kram! Kusin Annelie

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja! Jag säger också Hurra! Jag älskar att läsa det du skriver Anna! kärlek <3 /Sanna

    SvaraRadera
  4. Åh tack! Vad rörd jag blir av det ni skriver! Känns kul att veta att det finns några som följer mig i alla fall :D Och det kommer blir mycket mer uppdatering än den förra! Det vill jag lova!

    Kramar

    SvaraRadera