lördag 20 oktober 2012

Tankar av tacksamhet

Almanackan vittnar om att vi rean är långt från sommarens varma månader. Vädret också. Löven är gula och röda och ligger mest på backen nu för tiden. Men det går inte att komma ifrån att det känns som ett par veckor sen skolstarten var och att terminen just börjat. Dessa veckor har gått oerhört fort och nu har jag bara en ynka liten vecka kvar på jobbet innan jag går hem och blir mamma på heltid. 

Även om hösten gått fort har det varit en underbar tid, på många sätt. Jag är så tacksam att jag fått må så bra och verkligen kunnat njuta samtidigt som magen växer. Jag delar med mig av några guldkorn från hösten!

En helhelg med bästa mamma och syster

Tid tillsammans, god mat, hämta vagnen, brunch på 4:e våningen, filmkväll och massa babysnack!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar