söndag 11 februari 2007

min helg

Jag förstår inte de som säger att söndagar är depp dagar. Eller det kanske är mer rätt att säga att jag inte håller med dem. Jag förstår, men jag håller inte med. Inuti mig finns ett lugn, en obeskrivlig lycka och en förväntan på framtiden. Min helg har varit underbar; relax och himmelsk kycklingpaj. Stolthet och fördom och långpromenad. Bror, svägerska och brorson. Alla hjärtans dag pyssel och coop forum. Familjemiddag med Johannas familj och ännu en långpromenad med stavar (mohah) och solsken ända in i hjärtat.
IMORGON ÄR DET DIN DAG!
GRATTIS!

Det når mig när jag är på höjden, och det når mig när jag är i djupet.

2 kommentarer:

  1. Du är vacker Anna! Älskar att vara med dig, vilken härlig helg vi har haft! Tack Tack Tack!

    SvaraRadera
  2. Anna!
    Man bara myser när man läser! Helt underbart. Relax är mums och det är små mosterbarn också. För att inte tala om vänskap - och söndagar. Ok, de kanske inte skall vara exakt i samma andetag...men nästan. Ja, faktiskt. Härlig läsning. Om att komma till slutet och början av sig själv - att leva.

    Crista

    SvaraRadera