måndag 11 februari 2008

Halvår


Det har gått ett halvår sedan den elfte augusti tjugohundrasju.


Det går inte att sätta ord för att beskriva den tiden, det går inte att forma meningar så att någon skulle förstå. Det enda jag verkligen kan uttrycka är att jag är så innerligt, enormt, obeskrivligt tacksam för Jonathan och att jag har fått lära känna honom dag för dag under dessa månader, och jag tackar Gud för att jag kommer få lära känna honom under många månader till.


Solen lyser dagen till ära. Allt vittnar om Guds kärlek och hans trofasthet och nåd som är ny varje morgon.

7 kommentarer:

  1. GRATTTIIIISSSSS!!!!!
    Tiden går så fort!!!!
    kram från oss tre (emy, davve, maxis)

    SvaraRadera
  2. Grattis vän(nerna) :)
    ska ni hitta på nåt idag/kväll? kram

    SvaraRadera
  3. åh spännande! det blir nog mysigt bara att ni får vara med varandra. så brukar det vara för oss :)

    jag vill ses nån dag med dig! du är go´! puss på kinden

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till eran halvårsdag!...Länge leve kärleken:)

    SvaraRadera
  5. Får gratulera Anna! Verkigen! Vad roligt för er :) Hälsa Jonathan!

    SvaraRadera
  6. Grattis gumman, det blir bara bättre och bättre! Tycker Limpan och jag iaf. vi ses.

    SvaraRadera
  7. ni är så vackra! grattis och allt gott!
    kram

    SvaraRadera