tisdag 14 oktober 2008

i sista stund

Det är sent nu och i sista stund att anmäla sig till vårens kurser på universitetet. Jag är trött och ska snart krypa ner under mitt sköna rutiga satin-täcke. Det är konstigt att det kan vara så skönt att sova, och speciellt med tanke på att jag verkligen får sova ut imorrn. Eller ja, längre än vanligt åtminståne.

Det är slutspurt på projektarbetet nu och vi (Jag och Therese) kämpar på. Imorgon ska vi på studiebesök på Sveriges radio Örebro som vi ju skriver vårt arbete om. Det ska bli intressant för vå får vara med i live-sändning! Det ska bli så kul att se hur de jobbar. Hoppas bara inte att vi måste prata i radion, jag skulle bli så ställd då.


En kväll som denna saknar jag dig mycket. Jag vet att du vet det, så jag vet inte varför jag egentligen skriver det. Men, på något vis kanske det känns lite bättre då. Jag är glad ändå, inners inne. För jag har allt jag behöver, luft att andas, ben att gå på och frid i hjärtat. Men jag saknar dej, så det gör ont ibland.

1 kommentar:

  1. åh, vad fint Anna!:) Ni är så otroligt fina ihop! :) Så makalöst fina =)

    Hur gick det på radion? :)

    SvaraRadera