tisdag 7 oktober 2008

Ica Maxi och Tacopaj



"Anna..." hörs Carolines bestämda stämma inifrån vardagsrummet

"Eh... ja" svarar jag försiktigt

"Vet du vad du måste bli bättre på?"

"Nej" skuldmdveten

"Att uppdatera din blogg!"


Jag vet! Jag vet!


Morgonen började tidigt med en stadig frukost och sedan ett försök till att komma igång med rapporten som ska vara inne på måndag. Informationssök på internet, disponera innehållet och söka ännu med info. Jag hade svårt att komma igång. Jag tog mig ut i motionsspåret istället och joggade, jag avslutade med lite styrketräning hemma och sedan bar det iväg till skolan.


Efter skolan åkte jag hem till Caroline och Hannah. Vi åkte och hämtade en vagn som Caroline köpt på blocket och sedan hade vi en liten invigningsrunda med den nya vagnen och Hannah på Ica Maxi. Väl hemma hos dem igen lagade jag en Taco-paj som vi båda åt med god aptit. Den vart riktigt smarrig. Tach Caroline och Hannah för en mysig dag!

3 kommentarer:

  1. men så roligt att se lilla Hannah, grattis caroline tille n sån söt liten flicka! kram emy

    SvaraRadera
  2. Joel har skaffat blogg igen :) och han använder den! till skillnad från vissa andra... ;)

    Är det bra med Anna? :) jag saknar att ha promiseland med dig, din blivande och lille viktor.. =(

    SvaraRadera
  3. hej syster! :) tänkte bara säga att jag tyckte det var kul att busa med dig på kören idag! hjälp så flummig man kan bli när man är trött hehe, men det är kuuul! :) KRAM

    SvaraRadera