tisdag 25 november 2008

tjuvstart


Jag tjuvstartade lite, trots att Jonathan tydligt understryker att det inte är dags förrän på söndag. Jag plockade ihop lite av det jag hade hemma och känner mig inte riktigt färdig med julpyntandet än för jag har en riktigt bra idé på en hemmagjord adventsljusstake. Men håll till godo, här får ni lite smakprov på min ihopplockade julpyntning så lovar jag bilder på min egendesignade adventsljustake inom en snar framtid.
Jobbade på Zanetta idag. Jobbar imorgon och i övermorgon. Imorrn blir det julfixande i butiken och kanske lite snickrande på våran spännande julskyltning som ska fram på söndag. Vi är med i "bästa julskyltningen" tävlingen så kom gärna förbi och rösta på oss! På söndag bjuder vi på glögg och pepparkakor! (Men jag kommer dock inte vara där då)
Nu ska jag ringa min kära som jobbade sen-sent idag och sen ska jag sova gott!



6 kommentarer:

  1. Du är inte den ende som tjuvstartat! Tävlingen pågår för fullt mellan oss och grannarna mitt emot. I år var jag först med julstjärnan ivf! :)
    Jättefina bilder! Kram

    SvaraRadera
  2. ååh anna, du har verkligen stil! fina bilder och bra smak på julpynt! kanske vi ska öppna en inredningsaffär istället för ett café... eller både och? :)

    SvaraRadera
  3. oerhört fina bilder! Fint pynt! I like mycket :)

    SvaraRadera
  4. Anna, jag måste säga att principfast som jag är håller jag nog med Jonathan egentligen, men ser ju himla fint ut så jag kanske ska ta efter ditt exempel och tjuvstarta i år... eller nej, föresten vad är det jag säger!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad otroligt duktig du är på att pyssla! älskar små paketen och renarna :D
    du kan få fixa iordning mitt intesåjuliga rum någon dag...
    Kramar!! emelie

    SvaraRadera
  6. åh, jag är ju så nyfiken på din adventsljusstake... :)

    SvaraRadera