onsdag 14 januari 2009

Det är dags
















Äntligen en uppdatering. Jag har haft en underbar jul och nyår. Det har varit mycket familjetid, ja, så mycket att jag inte har ens har hunnit blogga. Jag och Jonathan har hunnit med en hel del bröllopsplanering också, det finns en del att göra på den fronten kan man lugnt säga.
Tänkte visa lite bilder från jul. Tack vill jag säga till hela min underbara familj och släkt och till min blivande underbara familj och släkt. Jag blir så tacksam till Gud när jag inser vad jag har. Ett tack vill jag också säga till alla mina vänner och min underbara församling. Ni anar inte vad ni betyder för mig!

3 kommentarer:

  1. härliga bilder Anna, du är underbar.
    kramkramkram

    SvaraRadera
  2. kul med bilder! och vad spännande med bröllopsplanering... anna, du ska verkligen gifta dig snart!! :D kram

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga bilder :D
    JA det verkade som att ni hade Julferid och inte julestrid ;)
    Vad kul med bröllopsplaneringar! :D

    SvaraRadera