lördag 2 juli 2011

Det här är semester...



... sa Max när vi packade in oss i bilen med strandsolar och picknick. Sen sa han det igen när vi satt och sörplade saft och igen när vi simmade ut till flotten. Väl hemma igen sa han "Jag gillar att ha semester" och tänk att en fyraåring som inte gör annat än att leka dagarna i ända, ändå kan känna av att det är just semester då familjen får kvalitetstid tillsammans. Jag kan inte annat än att hålla med min älskade underbara lilla brorson. Att bara åka iväg en förmiddag till stranden, simma och bada i vattnet, käka limpa med ost och bara blunda en stund för att känna solens strålar värma sådär långt, långt in - det är semester. Tack David och Emy för att jag fick bo hos er ett par dagar och få mig en tjuvstart på semestern som inte börjat riktigt än för min del! Love you!!
Milton glassar rejält i solstolen

1 kommentar:

  1. Man kan riktigt höra barnens lyckliga sommarskratt när jag ser dessa bilder!! Blir påmind om att ta vara på den dag som nu är.Tänk vilka "skatter" man har i sina barn & respektive & de underbara barnbarnen.
    Ingegerd

    SvaraRadera