tisdag 9 oktober 2007

Morgonstund har guld i mund

Det knackade på köksdörren och jag hoppade till. Han skrämde mig rejält igår morse. Jag visste ju att han skulle komma, men inte sådär knackandes på köksdörren. Klockan var 07.30 och Anna hade bjudit sin Jonathan på frukost. Det var äggröra och bacon på menyn och självklart kaffe, smörgås och lite god frukt. Efter en mysig stund så var det dags för honom att dra iväg till jobbet (som är i Kumla denna veckan:D)så jag tog mina stavar i handen och gick en timma i skogen. Det var otroligt skönt med massa sol, löv och pensionärer. Bilderna är lite suddiga p.g.a mobilkameran men jag hoppas de kan förmedla den härliga känslan av en höstmorgon.












"...men du, jag ger dig min morgon. Jag ger dig min dag"

5 kommentarer:

  1. Härligt att du tar till vara hela dagen på ett så härligt sätt.Tack för allt du hjälper oss med i det dagliga i hemmet. Vi älskar dig! M&P

    SvaraRadera
  2. Inspirerande vackra bilder...kanske läge o ta upp power walk promenaderna igen;).Tack för senast...

    SvaraRadera
  3. Japp, fina bilder, saknar dig min vän!

    SvaraRadera