onsdag 14 maj 2008

tjugo år





För en vecka sen fyllde jag 20 år. Jag vill passa på att tacka alla som gjorde min dag och min helg till riktigt minnesvärda dagar. Jag blev även lycklig ägare till en ny kamera, så jag hoppas kunna bjuda på fina bilder framöver. Dessa bilder är tagna från Jontes överraskningsutflykt för mej till Vinön. Jag hade som tur va pluggat kamerans instruktionsbok på kvällen så vi lekte med funktioner och effekter. Vi inser mer och mer hur roligt det är att fota, speciellt när man är omgiven av vacker natur och snygg familj och vänner. Mer bilder kommer, håll till godo.

1 kommentar:

  1. Åh Anna, jag skulle precis säga detsamma om er, som föregående talare. Ni är verkligen otroligt vackra tillsammans Du och Jonte! Vilket fantastiskt fint, underbart och jätte härligt par, som jag verkligen tycker om av hela mitt hjärta.
    tack för att jag fick komma och vara med och förgylla din kväll ;)
    Du är fantastisk.
    Sannaa(grön) haha

    SvaraRadera