fredag 3 juli 2009

Tomt och Fullt

I min mage är det tomt. Jag tror att det är den otroligt underbara värmen i kombination med alldeles för lite vatten som är orsak till det. Verkan på den orsaken har blivit att jag inte fått behålla någon mat, solsting, eller vad de nu kallar det. Jag har i alla fall lärt mig något jag inte trodde. Även jag kan få för mycket av solen!

MEN jag är mycket bättre. Och även om magen är tom känner jag mig fylld på insidan. Jag är så tacksam för ledarveckan som jag varit på (även om jag missar sista dagen idag på grund av, ja, ni vet, tomheten) Trots att jag mådde kasst igår fick jag med mig massor! Jag är så tacksam för församlingen jag är med i och är glad att jag har så många vänner där - i alla åldar!

Idag ligger jag mest i sängen, funderar på vad jag skulle kunna äta som eventuellt vill stanna kvar. Försöker få till ett korsdrag (eller tvärdrag, för att min man ska förstå) i lägenheten så att det fläktar lite. Jag dricker även kopiösa mängder vatten.


Tack och lov känner jag mig mycket bättre och jag längtar till söndag då vi ska få vara med David och Emy och pojkarna, men också med Miriam och Daniel och bäsen i Syrénquist nya hus!

/ Anna

1 kommentar: