måndag 31 januari 2011

Den som väntar på något gott...

... väntar aldrig för länge. Jag är tillbaka efter ett låångt jul, nyårs- och *det är början av året och jag har haft mycket att göra*- uppehåll! Mitt mål med bloggen är ju att det inte ska behöva bli såhär. Långa uppehåll är så tråkiga, särskilt för er läsare (om jag nu har några kvar vill säga!) Men jag ger mig ändå en ny chans nu. Peppar mig själv att hålla igång skrivandet och fotandet.



Jag har nu praktiserat två veckor på Länsarvet i Örebro. Länsarvet är en del av Länsmuséet och är den avdelning som sysslar med samlingarna, kulturvård, byggnadsvård och så vidare. Jag trivs ypperligt bra och har kommit in i arbetet ganska bra redan. Spännande med förändringar... har ju aldrig egentligen haft ett sånt här 8-17 jobb. Men jag gillar det... ja, jag gillar det.

4 kommentarer:

  1. Va roligt!! Det är så roligt och interessant att läsa din blogg Anna, du skriver så bra och du har så fina bilder!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag försökte skicka en kommentar förut, men den kom inte fram. Men självklart har du en trogen läsare här iaf :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja-du vet att många väntar på att du ska dela med dig av de många,levande,vackra,äkta beskrivande & uppmuntrande ord.
    Glad i hjärtat blir jag när jag läser dina ORD.
    Mamma

    SvaraRadera
  4. i'm still here! :D och jag känner igen det där med långa uppehåll. ibland blir det bara så fast man inte vill. :)

    SvaraRadera