fredag 24 december 2010

God Jul till alla där ute!

God Jul till alla nära och kära vill vi önska härifrån ett strålande vintervackert Ladugårdsängen!

Gröten står och puttrar på spisen och om drygt en halvtimma kommer familjen på julfrukost. David, min kära bror, ringde precis och önskade God Jul. Jag saknar dem massor idag! Det värker alltid lite i hjärtat när man tänker på vilka man inte kommer att vara tillsammans med den här dagen. Jonathans familj och syskon och mormor... min mormor och morfar och farmor och farfar. Tack och lov att julen är mer än en dag och att mellandagarna och nyår finns! Jag älskar min familj och släkt och önskar alla en riktigt riktigt God Jul!

Julkramar

1 kommentar:

  1. Tack för underbara dagar tillsammans med dig & Jonathan. Det är STOR rikedom att ha varandra & känna öppenhet & kärlek.Det kan inte köpas för pengar.
    Herren är vår Herde som leder oss på SINA rätta vägar.
    Kramar Mamma

    SvaraRadera