onsdag 8 december 2010

Kändisspotting i Örebro


Det är inte ofta man ser kändisar i Örebro. Jag har sett Ernst en gång, på Kappahl, men inte mycket mer än så. Men i måndags hade vi finbesök! Jag jobbar ju ute på Marieberg och rätt vad det är när jag står och grejar i butiken så ser jag denna vackra kvinna kika in lite nyfiket genom vårt skyltfönster. Hon tittade på vår skyltning, och gick sedan vidare med sin son och man. Jag trodde nog att jag hade sett fel först. Vad skulle Leila Lindholm göra på Marieberg en måndag förmiddag? Men när jag sedan hade slutat och skulle gå en sväng i Gallerian för att handla julklappar så såg jag dem igen! Och nu var jag säker! Det var hon!!! Hon hängde över Frescos disk och beställde något att äta.... burr vad nervös jag skulle vara över att servera henne något! Hon som alltid lagar så goda saker!!

Nu kanske du knappt vet vem Leila Lindholm är. Men för en som älskar att baka och laga mat, och då speciellt hennes mysiga, fina och smarriga saker så är Leila en mycket stor förebild. Dessutom är hon väldigt härlig och enkel som person tycker jag! OCH inte att förglömma så tycker jag att hon är strålande vacker, vilket hon också var i verkligheten, strosandes på Marieberg tillsammans med sin son och man.

1 kommentar: