torsdag 17 mars 2011

Smultronställen

Solen lyser in genom mina fönster och värmer mig gott. Det är fortfarande minusgrader på morgnarna men min hjärna har på något vis redan ställt om sig - vår vår vår. Den här årstiden får mig alltid att längta ut och med tanke på det så tänkte jag börja med en liten grej här på bloggen. Smultronställen. Visst låter det härligt?

Jag tänkte tipsa om små och stora ställen, nära eller långt borta som jag verkligen tycker är perfekta att besöka när man är sugen på en dagsutflykt eller bara har någon eftermiddag över sådär. Det finns många små pärlor på ganska nära håll faktiskt! Och det bästa av allt! Jag vill ha era tips tillbaka! Deal?

1 kommentar:

  1. Ja, vi får tänka till om det är Smultronställen vi ska besöka tillsammans i sommar. Nära eller längre bort!
    Att upptäcka vårat land på det sättet brukar vara väldigt spännande.EN loppistur,ett härligt matställe eller fika.
    Kram

    SvaraRadera