torsdag 18 januari 2007

när vinter blir vår




ännu en dag har tagit slut, jag sluter mina ögon en sekund. så många känslor inom mig, plötsligt stannar tiden upp en stund. jag kan inte förklara hur det känns, men kanske att jag börjar förstå.








allt kan snurra. allt snurrar. alla känslor som jag inte vill ska finnas, dom finns ibland. Men ändå, på något vis så finns det något som alltid står still, som alltid består, som aldrig snurrar. Det finns något som inte finns ibland utan som alltid finns. Din kärlek som övervinner allt.
Jag ska nog sluta att tänka ut hur det kommer att va. För du är så mycket större, så mycket bättre, än vad jag någonsin kommer att kunna vara i mig själv.

- ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXYZÅÄÖ, blir min bön till dig. För ibland och ganska ofta så vet jag inte vad jag ska be, eller vad jag ska tänka. Låt din vilja ske. Amen

2 kommentarer:

  1. jag bad också den bönen den kvällen. han fick sätta ihop de. jag är evgit tacksam över att du är i mitt liv. varje dag.

    nu ska jag springa o träffa dej.

    love you.

    SvaraRadera