onsdag 24 januari 2007

vit lycka

- Det är så vackert!
- Ja, titta bara på hur färgerna på himlen smälter ihop. Det skär sig aldrig!
- Mm. Det är vackert.

Jag har fått njuta av många vackra vinterpromenader den senaste veckan. Ibland med en vän, och ofta själv. Och jag älskar det. Vintern är så vacker när den är som den ska vara. Såhär:


Vackra hus vid hamnplan. Från min måndagspromenad.


Träd i stadsparken, även den bilden från min promenad i måndags


Nöjda flickor efter ett snöbollskrig (januari 2006) tänk vad kul vi hade...

Söta Carro i röd basker (kan inte undgå att se vissa likheter med supermario svampen, så söt!)

Jag, Johanna och Oskar studerar stjärnhimlen från långbryggan i Rättvik

Henry Allards park i solljus

Slottsbron (man önskar dock att man haft något bättre än mobilkameran med sig)


Minnen från Rättvik förra sportlovet (vill tillbaka!)

Sen måste jag bara ta med detta fantastiksa exempel på hur man ska rusta sig för vintern





Inom mig så bubblar det. Jag är så otroligt lycklig! Det måste bero på Dig, som skapade allt detta!

1 kommentar:

  1. hej anna! ja, va kul att du hitta mej, och jag dej :) läskigt med skoog. vi kallar honom bertil internt nu.
    hoppas det är bra med dej och att vi stöter på varandra snart igen. vill du träffas och ta en fika nån dag skulle det inte vara mej emot :) stor kram

    SvaraRadera