söndag 23 december 2007

för-jul





Om några timmar är det julafton, igen. Jag har riktig julstämmning nu och ser fram emot en fantastisk helg med famlijen(nästan hela) och släkten. Den enda jag kommer sakna alldeles för mycket är min underbara svägerska Emy, eftersom hon jobbar när David och MAx kommer på annandagen, jag säger därför God Jul särskilt till dej!KRAM!

Men redan igår och idag tjuvstartade julen lite. Igår hade jag och Jonathan en underbart julig dag. Han hade rimlexikon och julklappar med sig i högsta hugg och det resulterade i en rimstuga. Vi(eller mest jag eftersom han somnade efter en stund) gjorde en gudomligt god pepparkaks och chokladkola och åt skinkmacka. Sen kom våra underbara vänner Oskar och Miriam förbi. Vi hade så mysigt med julfika och sunes jul.

Idag hälsade Carro på (välkommen hem:)) och vi åkte runt och önskade God Jul till Amanda och Madde. Det var roligt att träffa alla igen!

Mormor och morfar är här och snart snubblar min morbror med familj in här i huset. Då är kalaset igång och det är jul i Karlqvists hus.

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar julafton och Guds rika välsignelse! God Jul Anna!

    SvaraRadera
  2. åhh, min Anna, en jätte mysig julkram till dig, ta hand om mina killar!!!!puss emy

    SvaraRadera