onsdag 12 december 2007

fyra månader och en dag


Det har gått fyra månader och en dag sen du frågade mig om jag ville bli din. Fyra månader och en dag sen vi tog den där bilden. Inte en sekund har jag ångrat att jag sa ja.


För övrigt så är repetitionerna igång inför julspelet. Det är kul, riktigt kul. Alla är så duktiga och jag är så glad att jag får sjunga duett detta året, och med vackra Christina dessutom! Hon är så duktig. Sen vill jag ha tillbaks vintern, det va inte längesen det såg ut sådär utanför mitt hus.



2 kommentarer:

  1. Riktigt snygg bilden den där sista Anna! Och grattis, till fyra-månader-och-en-dag-dagen! Va roligt! :)
    Lycka till i julspelet - jag tror det blir kanon! Välsignelser

    SvaraRadera
  2. ja tänkt - du lär ju bli värsta proffsfotografen! :D men den julklappen kommer nog dröja.. ;) :P

    Jo det har du ju rätt i.

    Men vi ses imorgon! Ha det bra!

    jag blir galen, har sett fyra eller fem 033or men ingen 032a så långt ögat når... surt!

    SvaraRadera