måndag 15 september 2008

Förkyld

My

Beloved


Sister

Lagom till helgen drog jag på mig en förkylning. Det måste varit att jag ansträngde mig så hårt på VM- i Flash då jag tog ut mej totalt. Jag vann inte, tyvärr. Men brons vart det och jag är ganska nöjd med det. Samma kväll kom Daniel och Miriam. Det var jättemysigt att få en fredag-lördag med dem. Lördag kväll var det ungdomsmöte i Vivalla, det var underbart att få vara där igen. Söndagen började med frukost hos Karlssons som hade besök av Emil och Louise. Det var en riktigt god och trevlig frukost! Sen på eftermiddagen övade vi inför familjegudstjänsten. Ja, det är alltid lika roligt och blir alltid lika tokigt! Kära Jonathan ligger hemma och är sjuk, och jag borde egentligen också ligga i sängen nu. Men skolan går bara inte att missa nu i början. Ha en bra dag. Kram
Dear friend

Tokigt

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!!! Vad roligt att höra från dig, självklart kommer jag ihåg dig och håller med om att mycket har förändrats med tiden som går. Nu är vi vuxna! GRATTIS till förlovningen! Är så glad för din skull! Det är underbart att vara förlovad! Och jag gifter mig snart, vilket är väldigt overkligt.
    Anna, du ska verkligen ta hand om dig och jag önskar dig allt gott. Du är en sån fin tjej! Vi hörs!
    kramar charlotte

    ps. kommentera gärna igen ;) vi får se till att hålla lite kontakt ds.

    SvaraRadera
  2. men du! va e de där för bild va :P
    haha sköning! =D Bra jobbat idag Anna! Du är duktig! :)

    SvaraRadera