onsdag 10 september 2008

nystart

Hösten är här. Det blåser, jag har börjat universitetet och frmaförallt så märks det på att jag börjar blogga igen. Inte för att jag har mindre att göra nu, tvärt om. Men det känns liksom som att vid terminens start så gör även jag en liten nystart.

Först en liten återblick.

Jag har blivit fästmö! Den åttonde augusti friade min älskade Jonathan och nu sitter ringen stadigt på mitt finger.


Dagen efter blev jag faster, igen. Älskade Milton George Syrenquist föddes den nionde augusti och nu är jag stolt faster till de sötaste barnen i världen. Gå in på deras blogg för att se fina bilder.

Den elfte augusti firade jag och Jonathan ett år. Det känns som om det varit vi i en evighet trots att jag minns den dagen som igår. Tack för alla underbara dagar med dig.

Den tolfte till sextonde augisti hade vi en underbar Augustifestival i Vivalla. Människorna där är helt underbara och det var så roligt att få vara med och förgylla deras vardag och att få berätta om Jesus för dem.




Veckan efter åkte jag och Jonathan och Simon och Esther till Rättvik. Vi fick härliga dagar tillsammans med mycket fiske, brasa, mys och självklart träffa mormor och morfar. Jag är så glad att vi har Rättvik att åka till. Naturen, lugnet och vattnet är helt underbart. Jag och Jonatahn var med om ett och annat spännande äventyr också. Men det blir en annan blogg.



Jag har även börjat universitetet och höstterminen är i full gång. Aktuellt just nu är mycket plugg och mycket planering inför Finally Lördag den 27:e september.

Varma hälsningar
Anna

2 kommentarer:

  1. Äntligen säger jag bara :) visste inte att du börjat på universitet! Vad läser du? Låt mig gissa?..lärare? :P
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. vad kul att du börjat skriva lite igen, saknat dig !!! hopppas det går bra i skolan oxå! kram emy

    SvaraRadera