torsdag 11 september 2008

Godmorgon



Jag borde vara på universitetet nu. Men jag satsatde på en lång gröt-frukost istället med grundlig läsning av tidingen. Jag börjar ju inte förrens tio, så det är lugnt. Men jag haede tänkt hinna plugga lite innan vi börjar. Men om jag cyklar nu så är jag där halv tio ändå. Jag hittade den här bilden från tidigt i somras. Det är på väg till Göteborg och jag och Jonathan har tagit ett frukoststop utanför Laxå. Jag älskar frukoststop, synd att sommaren är slut. Men min havregrynsgröt med mammas lingonsylt är inte så tokig den heller. Nej nu är det verkligen dags att trampa alla kilometer till Universitetet... hoppas jag hittar lektionssalen idag.

1 kommentar:

  1. Hej min favorit Anna! =) Vad kul att du börjat blogga igen, jag har väntat! :) Vi ses. Kram

    SvaraRadera