torsdag 16 november 2006

moonsand


Yrkes- och utbildningsmässa idag. Jag gillar verkligen att gå på mässor. Det va mycket intressant, bra att sätta lite tankar i rörelse. Nu vill man bara hitta rätt i djungeln av val jag står inför. Men det är ändå roligt. Man ska drömma, och det började jag verkligen göra idag, igen... drömmer ju jämt.
Känns som jag börjar komma tillbaka till en normal rytm igen, från några avvikande dagar. Matteprov och psykologisemenarium imorrn, föreläsning om trafficking och sen bokmässan. Förhoppningsvis shrimpkväll sen. Om alla räkor är på hugget!
M-m, det blir nog en bra fredag då. Bara matteprovet går hyfsat... fast jag brukar ijuförsej inte gå ner mej så mycket för sånt ändå.


Polisyrket - något för dej? Nja... kanske kanske inte. Men det verkade intressant. Hm.. typiskt mej att tagga på allt. Känner vi igen det Johanna?
På tal om henne.. så skicka hon det fina kollaget som är på bild. Med min dikt på! Ville bara visa det fina för alla.





keep on climbing, there is a mountaintop way up there.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar