lördag 18 november 2006

saturday morning 10.35 am

ska ut på en rask morgonpromenad med mamma


ingen räkkväll igår. men en liten stund med min favorit, tack för att du kom förbi. du är så bra.



saturday night 22.30 pm

Herre jag ber dig, beskydda och bevara mig. Så att mitt hjärta aldrig viker av från dig.



Du fick mig att fatta något idag. Något som jag hört, men kanske inte tagit in i hjärtat. Att det kan finnas många vägar dit, inte bara en just som är rätt.
Tack för idag.




när ingen såg, då tog jag en kaka ur frysen!




1 kommentar:

  1. Det finns visa som man inte går ihop med. Vissa man inte tycker om, eller visa man bara inte kan med.
    Jag går ihop med dig. Jag tycker inte om dig, jag älskar dig. Och vi alltid roligt ihop.

    Under din säng, där finns jag!
    Love.

    SvaraRadera