lördag 23 december 2006

nu är det jul här i vårt hus





när jag tänker tillbaka på hösten så kan jag bara konstatera att Gud är god. härom morgonen bevisade han åter igen sin kärlek genom en vacker soluppgång. jag tror ingen missade den. mitt i ett grått och trist landskap kunde Han måla det så vackert, bara för att bevisa att det finns liv och glädje mitt i en grå vardag.


nu är julen här. fortare än något annat år. äntligen lov och jag fick julstämmning hos julia när vi hade julmys med tjejerna.




God Jul till alla!

2 kommentarer:

  1. Nu är det jul du fina underbara stjärna. Ta dej tid o njut och lyssna på vad allt vintern har att ge. Du är saffran älskade vän. Vi hörs i morgon.

    God jul.

    Love

    SvaraRadera
  2. aaa, du känner inte igen mig längre:)
    god fortsättning.

    SvaraRadera